بابا بخور تورو قران هفته ات بالاسبا یهبارمچیزی نمیشه 🤦🏼♀🫠
منک ماه اخری هرچه تاحالا نخوردم دارم میخورم
مردم از بس شیرینی جات نخوردم
ای همه چیزا خوب خوردیم اگ قرار بر تاثیر باشه اونا تاثیر مثبت بزارن خب ن یبار پاستیل خوردن
تازه نی نی ام خوشحال میشه بپر بپر میکنه اخ جون شیرینی😆
با خیال راحت بخور من تا دلت بخواد خوردم😁
نه من. خیلی خوردم
حالا دیگه گاهی چیزی نمیشه که
نوش جونت
من که همیشه دارم میخورم هوسشو میکنم چیزی نمیشه
قندش خیلی بالا اگه قند نداری بخور
پاستیل ک خوبه من چندباری خوردم
ن بابا بخور
پاستیل نوشابه ایی مخصوصااااااا🥲
نه بخور مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.