۱۰ پاسخ

بابا بخور تو‌رو‌ قران هفته ات بالاس‌با یه‌بارم‌چیزی نمیشه 🤦🏼‍♀🫠

منک ماه اخری هرچه تاحالا نخوردم دارم میخورم
مردم از بس شیرینی جات نخوردم
ای همه چیزا خوب خوردیم اگ قرار بر تاثیر باشه اونا تاثیر مثبت بزارن خب ن یبار پاستیل خوردن
تازه نی نی ام خوشحال میشه بپر بپر میکنه اخ جون شیرینی😆

با خیال راحت بخور من تا دلت بخواد خوردم😁

نه من. خیلی خوردم

حالا دیگه گاهی چیزی نمیشه که
نوش جونت

من که همیشه دارم میخورم هوسشو می‌کنم چیزی نمیشه

قندش خیلی بالا اگه قند نداری بخور

پاستیل ک خوبه من چندباری خوردم

ن بابا بخور
پاستیل نوشابه ایی مخصوصااااااا🥲

نه بخور مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان رویا💕💕 مامان رویا💕💕 ۴ ماهگی