سلام خانوما ایا خورده لبو مضره؟

۶ پاسخ

چت جی پی تی گفت خیلی خواص داره برای زن باردار اما فشار رو میاره پایین اگر افت فشار داری کمتر بخور

نه من خوردم

خیلیم مقویه

نه عزیزم خوبه حتی برای کم خونی دکترم گفت خوبه بخوری

ن چرا مضر باشه فقط قند داره مراقب باش

من دو سه باری تو بارداری خوردم بخور نوش جان

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان محمد شاهان مامان محمد شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر وآرسام مامان امیر وآرسام ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی