خانوما من روزی یکی دوتا ازینا میخورم مضره آیا؟

تصویر
۱۴ پاسخ

تا جایی ک میتونی طبیعی مصرف کن
این هم قند داره هم خاصیتش کم😘

نخوری بهتره.هیچی طبیعی نمیشه

آره مضره همش قنددددددد و مواد نگهدارنده و رنگ مصنوعی مشخصه که ضرره اونم هر روز و اونم روزی ۲ تا

من خودم وقتی بچم تکونش کم میشه میخورم

قندت بالا میره ،سعی کن حداقل هفته ای ۳ تا بخور

اره خیلی ضرر داره بخاطر موادنگه دارندش

کلا اسانسه عزیزم نخور طبیعی بخور

موادنگهدارنده داره طبیعی بخور

اره عزیزم خیلی ام ضرر داره علاوه بر قند مواد افزودنی داره که اصلا خوب نیست

وای یعنی چی زیاده زیاده اگه قند نداری اصلا مشکلی نداره اینا مایعاته‌ دیگه من بزرگشو‌میگیرم همش در حال نوشیدن با کیک اینجور‌چیزام چیزیم نمیشه والا

اینا همش قند و طعم دهندس فقط . تازه آبمیوه طبیعی هم میگن زیاد خوب نیست خوردنش چون تمام فیبرش تو اون تفاله ای هست ک دور ریخته میشه . عزیزم بنظرم هر وقت دلت خواست آبمیوه شیرین بخوری ی لیوان آب بخوری هوست برطرف میشه

زیاده روی تو هرچیزی خوب نیس

عزیزم روزی زیاده هم قندت میره بالا هم خوب نیس طبیعیش باید بخوری

قنده همش

سوال های مرتبط

مامان رویا💕💕 مامان رویا💕💕 ۴ ماهگی