بچه ها من دیابت بارداری دارم ملون زیاد میخورم مضره؟

۱۲ پاسخ

بله قندش بالا است

ملون و هندونه خوب نیست برای دیابت

5 تیکه ها موجود شدند
جنس پنبه

کلی جنس، جدید رسیده
کانال روبیکا
@nini_heed1

مگه چ مشکلاتی ممکنه برای جنین پیش بیاد؟

اصلا همچين كارى نكن،منم ديابت باردارى دارم، كلا لب به چيزاى شيرين نميزنم حالا فك كن مال من ١٤٦ بود دو ساعت بعدم ٦ تا زياد بود،

اره قندش بالاست بابد با احتیاط مصرف بشه

آره قندش بالاس

بله مضره

افرین 😄😄

اگه انسولین میزنی بخور ولی کم

بله قند میوه خیلی بالاست

اره قندش بالاس

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری