بله قندش بالا است
ملون و هندونه خوب نیست برای دیابت
5 تیکه ها موجود شدند
جنس پنبه
کلی جنس، جدید رسیده
کانال روبیکا
@nini_heed1
مگه چ مشکلاتی ممکنه برای جنین پیش بیاد؟
اصلا همچين كارى نكن،منم ديابت باردارى دارم، كلا لب به چيزاى شيرين نميزنم حالا فك كن مال من ١٤٦ بود دو ساعت بعدم ٦ تا زياد بود،
اره قندش بالاست بابد با احتیاط مصرف بشه
آره قندش بالاس
بله مضره
افرین 😄😄
اگه انسولین میزنی بخور ولی کم
بله قند میوه خیلی بالاست
اره قندش بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.