۴ پاسخ

قندش بالاس

نخوری بهتره من از اول بارداریم ی بسته خوردم شنیدم افزودنی خیلی بدی داره، نخوردم

هرچیزی زیادیش خوب نیس

نخوری بهتره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ روزهای ابتدایی تولد