سلام مامانا سونو انتی هزینش چقدره؟؟

۹ پاسخ

سنو ۱۳۵۰
ازمایش ۱۱۵۰ دادم

برا من ۱/۵افتاد

سلام شیراز من ۲جا پرسیدم
یکیشون ۲ملیون
یکیش ۲۵۵۰

من سه تومن دادم

من نوبت گرفتم برا شنبه ۱۸۰۰گرفت
خصوصیه البته
ازمایش هم گف ۱۲۰۰اینا میشه

سلام من 2 و نیم دادم

سلام من ۱/۷۰۰ گرفت
بیمه تامین اجتماعی دارم

من مشهد رفتم 1285 سونو گرافی
آزمایش غربالگری هم 1150

سلام یک میلیون نیم بستگی داره کجابری

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری