کسی اینجا اقا بزرگ نرفته برای خرید سیسمونی

۵ پاسخ

مفتش گرونه همش بونجوله

من عبدل آباد رفتم همه چیزش عالیه همه جور قیمتم داره

عزیزم عالیه حتما برو من تا الان ۲ بار رفتم

من رفتم .
همه جنسا عالی .تنوع خیلی بالاس.
هم برند میتونی بگیری هم معمولی.
قیمتها هم خوبه .

من رفتم قیمتش خیلی بالاتر از جای دیگ بود نگرفتم
رفتم شریفی خیلی بهتر بود
ولیعصر هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری