چكار كنم بچم انگار اسهال گرفته

۳ پاسخ

اسهاللل بچه دوماهه ...کلاا طبیعیه پی پی ..روزی ده بلر هم طبیعیه اسهال نی

پدی لاکت بده

بچه ها کلا چون غذاشون فقط شیر هستش مدفوعشون آبکی وشله همش

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۲ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱۴ ماهگی
مامان کلوچه 😍 مامان کلوچه 😍 ۵ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی