با سرویکس پایین نشستن هم خوب نیست؟

۷ پاسخ

نگران نباش عزیزم مال من 28هفته اومده رو20سرویکسم‌دکترمن گفت اصلا نشینم و فقط واسه سرویس پاشم غذامم خوابیده بخورم وزن بچه منم کمه نترس انشالله میرسونین توکلت ب خدا باشه

حدیث دراز بکش کم مونده دیگه انشالله این روزا هم بگذره

خوبه سرکلاژ نکردی مال منم 27بود سرکلاژ کردم زیادم نمینشیم

عزیزم تو الان ماه هشتی
وزن بچه داره زیاد میشه و با نشستن طولانی مدت فشار میاره به دهانه رحم
سعی کن بیشتر دراز بکشی

مستقیم ب رحم نشین حالت ی وری بشین
من سرکلاژ شدم دکتر گفت این مدلی بشین

دکترم ب،من گفت ۹۰ درجه نشین لم بده من سرکلاژ کردم

نه دراز بکش

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد