کله پارچه توبارداری بد؟؟

۷ پاسخ

خیلیم مفیده برای زن گیری نی نیم خوبه بخور

آره خیلی خوبه استخوان جنین محکم میشه

ویتامین آ بالایی داره نباید زیاده روی کنی. به حد اعتدال مصرف کن نه افراط نه تفریط

بخور برای وزن گیری خوبه

گوشتش و بخور آبش و زیاد نخور چربیش بالاس

اگر شور نباشه بد نیست ، بیرونی ها شوره فشار بره بالا کیسه آب رو پاره میکنه،،، خودت درست کن کم نمک

نه بابا خیلی ام خوبه من که چن بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی
مامان دونه ی انار مامان دونه ی انار ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۳ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی