مامانا سامیار از ظهری دهنش بو میده برا چیه؟؟

۵ پاسخ

دختر منم گاهی اینجور میشه .و دلیلشم امتحان کردم هروقت پفک یا بستنی میخوره به معده نمیسازه هم مدفوع چرب میشه هم گلوش عفونت میکنه .هروقت ک نمیخوره یا مدت طولانی یبار میدم کم پیش میاد بو بده

پسر من اینجور بود بردم دکتر مشخص شد گلوش چرک کرده

پسر منم دهنش بو میده دکتر بردم گفت از معده شه بهش شربت مترونیدازول داد چند روز بهش دادم خوب بود دوباره همینجوری شد بچم تو نوازدیش رفلاکس شدید داشت.. شیر خشکی بود از شیر گرفتمش بعضی موقع ها شب معده درد میگیره بلند میشه گریه میکنه غذای زیاد که بخوره اذیت میشه

معده اش شربت مترو نیدازول عالی بده

پسر من یه بار اینجوری شد یهویی بردم دکتر شربت مترونیدازول داد چند روز بهش دادم خوب شد

سوال های مرتبط