۵ پاسخ

ن عزیزم هروقت ،موقعش برسه میری بیمارستان همون روز پرونده تشکیل میدن

نه مگه دکتر داشته باشی مامابگیری وقت زایمانت

ن اخه تاریخت مشخص نیست که

نمیدونم من ک سوال کردم گف نیازی نیس هروقت دردت گرف بیا

ن طبیعی فک نکنم سزارین چون بایدنوبت بزنی

سوال های مرتبط