۳ پاسخ

سزارین کشیدنی هست

بستگی داره از من کشیدنی بود
فک کنم اگ جذبی بخوای باید ب دکترت بگی

طبیعی یا سز؟

سوال های مرتبط

مامان سلین🧑رایان👶 مامان سلین🧑رایان👶 ۱ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد