۱۴ هفته و۰روز بگن جنسیت مشخص نیست ؟ یعنی جنسیتش چیه

۱۱ پاسخ

من ۱۲ هفته گفت

دختره

دکتر خوب باشه و دستگاهش به روز باشه میتونه بگه
حتی پاشو باز نکنه زاویه های مختلف شو بررسی میکنن میفهمن یه دکتر اینو بهم گفت

۱۵ هفته میتونی برا جنسیت بری

دکترت خوب نیس من رفتم پیش یه دکتر گفت بچه خیلی کوچیکه اصلا مشخص نیس بعضیام میگفتن حتما دختره که مشخص نیس ولی فرداش رفتم پیش یه دکتر خوب کمتر از یک دقیقه جنسیتو تشخیص داد گفت پسره

والا فرجی دقیق تو انتی میگه ..برامنم گفته بود ۹۰ درصد دختره..

هفته ۱۵تموم شد برو مشخص میشه

برامن ۱۳ هفته ۳ روز مشخص شد

مشخص نیس دیگه😂
زوده برا جنسیت

یعنی مشخص نیست دیگه😕

آنتی احتمال نداد

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان ‏

مسافر کوچولو مامان ‏ مسافر کوچولو هفته بیستم بارداری