برا سونو وزن باید مثانه پر باشع یا چیز شیرین بخورم؟

۳ پاسخ

یه چیز شیرین کافیه مثانه خالی باشه برای خودتم راحت تره

مثانه خالی باشه که بچه راحت تکون لخوره ولی حتما یه چیز شیرین بخور

پر بودن مثانه برا سونوی زیر 13 هفته هست که بچه بیاد بالا، الان دیگه بچه بزرگه نیاز به پر بودن مثانه نیست

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری