۲ پاسخ

من دیشب شربت پلارژین گرفتم از دیشب خدارو شکر دیگ سرفه نمیکنه

سرفه خلطی احتمالابه خاطرعفونته که دکتربایدببری.اماشربت پلارژین خوبه برای،سرفه

سوال های مرتبط

مامان ال ای مامان ال ای ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۳ سالگی