۴ پاسخ

چه قشنگه افرین نگهش داشتی

خداحفظش کنه عزیزم

چه قشنگ بوده😍

چ قشنگ خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان مغز گردو 🤎 مامان مغز گردو 🤎 ۲ سالگی
پریشب ما ، خونه مادرشوهرم رفتیم.
جاریم طبقه پایین.مادرشوهرم اینا طبقه بالا.
دختر جاریم طبق معمول پیش مادرشوهرپدرشوهرم بود.

پسرم یه اسباب بازی دختر جاریمو برداشت دوقه بازی کرد و‌گذاشت کنار.( خودم براش اسباب بازی از خونه برده بودم)
موقع خدافظی پدرشوهرم همون اسباب بازی رو داد پسرم گف ببر خونه بازی کن شوهرمم گرفتش.
من راستش خوشم نیومد ولی اونجا نتونستم چیزی بگم :(
همون موقع خدافظی مادرشوهرم بابت همون اسباب بازی قیافشو اویزون کرد و چپ چپ نگا کرد و کلا تغییر فاز داد و منم کاملا حس کردم و دلخور شدم ولی چیزی نگفتم.


حالا امشب میخوام بریم جلو‌درشون اسباب بازی رو پس بدم.
چی بگم بش؟


اخه یه اسباب بازی دست دوم داغون دیگه قیافه گرفتن داره زنیکه 😒

پسرم صدبرابر اون دخترجاریم اسباب بازی داره و اگه هم چیزی بخواد خودم نو میخرم چرا کهنه
به همین دلیل بابت قیافه گرفتن عنش ،میخوام ببرم پس بدم.واقعیت هم پسرم اصلا با اون اسباب بازی از پریشب بازی نکرد خوشش نیومد.


حالا بگین امشب چی بگم ب مادرشوهرم موقع پس دادن اسباب بازی دختر جاریم ؟؟

بی زبونم 😞☹️