من پریود شدم😭 به بیبی چک نرسید

۹ پاسخ

فدا سرت عزیزک

ایشالله ماه دیگه عزیزدل

ما هم هستیم که پروید شدیم

پریودی خر است😤

خوش به حالت.
من خیلی دارم دعا میکنم بیفتم به خون ریزی ،نمیتونم بچه رو نگه دارم.ولی گناه سقط رو هم میترسم و نمیخوام انجامش بدم.فقط دایم دارم دعا میکنم خودش بیفته

ان شاالله ماه بعدی گلم 🥰
منم منفی شد این ماه
توکل بر خودش

انشاءالله دفعات بعد

لعنت به این پریودی منم شدم

فدای سرت عزیزم
ماه بعد انشاالله

سوال های مرتبط

موچی موچی قصد بارداری
مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 قصد بارداری