بعد از 5 روز تاخیر پریود شدم چقد امیدوار بودم

۴ پاسخ

ان شالله با هم ماه بعد مثبت بشیم🤲🤲🤲

ان شاءالله به زودی تو هم مامان بشی گلم

این حس و حال رو مامان های اقدامی می‌فهمند فقط 😔🥺
ولی امیدت به خدا باشه ان شاءالله ماه بعد خبر بارداری تو بدی بهمون 😊

عزیزم یکمم جای شکر داره چون رحم داره اماده باروری میشه نگران نباش این ماه باردار میشی انشالله

فدای سرت انشالله به همین زودی ها مامان بشی

سوال های مرتبط