۸ پاسخ

منم امروز دارم خیلی میترسم سونو واژینال

ب منم دکتر گفته اصلاانجام نده

دستگاه سونوی واژینال را توی بارداری زیاد داخل نمیبرن همون اول نگه میدارن نگران نباش

والا نمی‌دونم دکترم به من گفت سونوواژینال انجام ندی بهتره ولی شماچون محبوریدحتمادکترمیدونه که گفته خیلی احتیاط بکن بعدش اگه رفتی انشالله که خیره نترس

اگه دکتر نوشته برو

ضرر داره

سلام چراضررداره سونوواژینال درهرصورت توبارداری ضررداره

جفتت چه نوعی

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی