۷ پاسخ

ن خیلی راحته

نه خیلی راحته

نه عزیزم سخت نیست من اوردمش خونه تا ۲۴ ساعت استامینوفن دادم بهش برای اطمینان

سلام عزیزم خیلی راحت یکی بدستش یکی به پاراست اصلاتب نداره

خیلی راحته راحت ترین واکسنه

نه اصلا . خیلی سبکه . فکر کنم دوتا بود

نه خیلی راحته

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی