۴ پاسخ

پسر من ۸ روزگی رو ۱۲ بود کلی آزمایش کبد و تیروئید اینچزا گرفتن ازش خوب بود دیگه گفت یک وعده در میون شیر خشک بده که خوب شد، اگر بالاست باید ببری بیمارستان بستری کنن چون مغز بچه آسیب میبینه

۱۲ که دیگه برای بچه ۳۰ روزه مشکلی نداره

همون قرص رو بهش بده با آب یا شیر قاطیش کنه بده خوب میشه اسمش فنو باربیتال هست خودم به هر سه بچه هام دادم بهش میگن زردی طول کشیده.

کرجه ؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ سالگی
مامان عبدالرحمن مامان عبدالرحمن ۴ سالگی