دندون درد گرفتم‌ ژلوفن خوردم تاثیر نداشت

۶ پاسخ

میخک رو بزار توی سوراخی که روی دندونت ایجاد شده سریع آروم میشه

شیاف دیکلفناک هم خوبه

سوراخ کن ژلشو بریز رو دندونت خوب میشع

آنتی بیوتیک باید استفاده کنی عزیزم عفونت با مسکن ک برطرف نمیشه

گل بومادران دم کن بخور
میخک بزار رو دندونت
یا آرد و تفت بده خنک شد بزار رو دندونت

ژلوفن واسه دندون نیست☹️مفنامیک اسید بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان 🎀فینگیلی🎀 مامان 🎀فینگیلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری