خانمایی که زخم دهانه رحم داشتین چیکار کردین خوب شدین؟؟؟

۶ پاسخ

عزیزم شما ۱۰ سالته؟

اکجا فهمیدی

اوزون تراپی کن

من فریز کردم سه سال پیش
ماه بعدش باردار شدم
الانم عفونت داشتم دارو داد کاش فریز میکرد شاید زودتر جواب میگرفتم

برو یه دکتر خوب

باید فریز کنی

سوال های مرتبط

مامان یارا شدم❤️😍 مامان یارا شدم❤️😍 قصد بارداری