خانوما بعد انومالی چند تا سنو مونده

۲ پاسخ

اگر دكتر درخواست بده انومالي دوباره تو هفته ٢٤-٢٦ تكرار مبشه وگرنه سونوي رشد٣٢هفته

از من یدونه بعد از امومالی گرفتن تا اینجا .
یدونه هم ک اون اخرا واسه وزن میگیرن
دیگه نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان آیلین وتودلی💙 مامان آیلین وتودلی💙 هفته بیستم بارداری
مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری