خانوما بعد انومالی باید چند هفته رفت سنو یا پیش دکتر؟

۱ پاسخ

سونو که سونوی وزن هست از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته
من ماهانه میرم پیشش بعد از انومالی یک ماه بعدش رفتم
یه ازمایش هم هست ۲۴ تا ۲۸ هفته ازمایش قند

سوال های مرتبط

مامان 💙رهام 🩵 مامان 💙رهام 🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد