خانما هفته چند باید رفت سنو انومالی ؟

۱۱ پاسخ

من ۱۸ هفته و ۲ روزم دکتر برا ۶ مهر نوبت داده

۱۸ هفته ات که تموم شد بهترین زمانشه عزیزم

من ۱۷ هفته ۴ روز رفتم
همه چی دقیق بود

١٨ هفته برو

دکترم گفت بین ۱۷تا ۱۸برو

من 18 هفته و 2 روز رفتم

من ۱۸:هفته و دو روز نوبت دارم

من ۱۷ هفته و ۶ روز نوبت دارم

هفته ۱۹

۱۸ هفته و چند روزت شد برو

من انشالله هفته بعد میرم
۱۷ هفته ۲ یا ۳ روز
چون دکترم.۱۷ هفتگی برام.نوشته

سوال های مرتبط

مامان 💙رهام 🩵 مامان 💙رهام 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان همه جونم مامان همه جونم هفته نوزدهم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری