خانوما بعد سنوی آنومالی دیگ سنو تا کی نمیفرستن؟

۴ پاسخ

من بعد انومالی نرفتم اما تا دوهفته دیگه به خواست خودم یبار میرم

من خودم چون استرسی ام دو هفته یبار میرم

چند هفتته

سونو وزن ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان زیتون 🫒 مامان زیتون 🫒 هفته بیست‌ویکم بارداری