خانوما میگم سیسمونی وروجک خوبه ؟؟؟

۱۱ پاسخ

وروجک عالیه من کل سیسمونی و بعد لباسای بچه هامو از اونجا گرفتم هم جنساشون خوبه هم خوش.لن هم قیمتاش نسبت به همه جا بهتر بود

من سیسمونی پسرمک از روماک گرفتم. بعدا لباسشو از وروجک یا جاهای دیگه میگرفتم. اما لباسای روماک جنساش خیلی خوب بود

از نظر من برای خرید سیسمونی نه خوب نیست

به نظرم دیگه فرقی ندارد همیشه هم چیز خوب نداره

سیسمونی ملیکا کیدز توی هشت بهشت قیمتاش از وروجک خیلی بهتره ولی خب وروجک تنوعش بیشتره

من خودم کل سیسمونی بچمو وروجک گرفتم ولی نی نی زرگلم خوب بود

خوبه ولی یکم قیمت بالاس نی نی زرگلم تو فدک مال خوبه خدایی قیمتاش مناسبه

نه گرونه وروجک لاله

خیلی عالیه هم جنساش هم قیمتاش هم تنوع

اره بد نیس من سیسمونی اراد از اونجا برداشتم
ولی دیگه به صرفه خریدن با اینستاس پیج نی نی پوش

این که خمینی شهر

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان هادی‌ودوقلوها مامان هادی‌ودوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی