سلام تونوما دلیل اینکه اب قلم نمیبنده چیه

۶ پاسخ

آبش زیاده

اگه قالب یخ داری از این مکعبی ها بریز تو اون بزار فریزر

ابش رو نکشیده کامل

زیاد پخته؟جاش سرده؟

آبش زیاده باید میزاشتید بیشتر بجوشه آبش کم بشه

سلام گلم صبحت بخیر من عصاره پای مرغ گذاشتم یخچال ژله ای که شد برش زدم گذاشتم فریزر خوب هم شد

سوال های مرتبط

مامان رضاو رادمهر مامان رضاو رادمهر ۲ سالگی
مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی