۵ پاسخ

من فقط ابشو میریزم تو غذاش چربیشم میگیرم

خودمون میخوریم😂

به غیر از استخون بفیه چیزا رو میریزم تو غذاساز میکس میکنم میریزم تو آبش

من میکس میکنم داخلش

اون قسمت نرم گوشت رو میکس کن

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی