خانوما دختر سمت راست یا چپ؟؟
یا پسر سمت چپ یا راست؟؟

۱۵ پاسخ

عزیزم ربطی نداره
تخمک هر سمت که قوی باشه بچه اون سمت تشکیل میشه

من از اول همش سمت چپ احساسش میکردم پسر بود

من پسرم سمت چپ بود

برا من وسط بود تو سنو🤣🤣🤣

پسرم سمت چپم بود این یکی سمت راسته مامانم میگه دختره نمی‌دونم والا 😂

حرکات پسر معمولا سمت راست حس میشه

ربطی نداره

من از دکتر پرسیدم وقتی داشت سونو میکرد گفت مگه چندتا رحم داری ی دونه رحم هست وسطه بچه هم توی رحم وسط هست😐

من هم دخترم هم پسرم چپ بودن

میگن پسر راسته دختر چپ

ربطی نداره.من دخترام و پسرم‌سمت چپ بودن.این یکی هم سمت چپه عصر میرم‌سونو ببینم‌چیه

پسرم اولم سمت راستم بود این پسرم سمت چپمه

جابجا میشه فکر کنم یجا ثابت نمیمونه که بچه

ربطی به جنسیت نداره چپ یا راست بودن

من شنیدم پسر سمت چپ دختر سمت راست

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان نازی مامان نازی هفته سیزدهم بارداری
مامان نامعلوم مامان نامعلوم هفته شانزدهم بارداری
بابای مهرزاد مها بابای مهرزاد مها هفته سیزدهم بارداری
مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته هفدهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌ونهم بارداری