۶ پاسخ

الان وسطه داخل رحم 🫠

من حس میکنم سمت چپم هس

نه فقطجفت میزنه مهم نیست سمت چپ باشه یا راست .بعدا خودت میفهمی کدوم طرفه

تو سونو هر طرفو نگا کنه همون ورع😂

عزیزم الان ک اصن تو شکمت نیس😄😄ما هنوز هم بچمون نیومده تو شکممون

یکم بگذره ب یک طرف احساس سنگینی بیشتری میکنی

سوال های مرتبط

مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
بابای مهرزاد مها بابای مهرزاد مها هفته سیزدهم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان نازی مامان نازی هفته سیزدهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری