دوستان سایز ۳ مناسب چند وقته ؟

۵ پاسخ

من دوماهگی ۳ میبندم هنوزم ۳

بستگی به جسه نینی داره

من الان پسرم سایز دو خوبشه،اول چهارماهگی

من الان ۳ میپوشه بچم
تپله ۸ ونیم کیلوعه

لباس یامای بیبی

سوال های مرتبط

مامان ماهان و علی مامان ماهان و علی ۱۲ ماهگی
مامان آدرینا مامان آدرینا ۱۰ ماهگی
مامان 𝓢𝓪𝓶..🤍 مامان 𝓢𝓪𝓶..🤍 ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان امیرحسین🩵 مامان امیرحسین🩵 ۶ ماهگی
مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی