سلام میگم کسی میدونه این ها چیه دکتر برام نوشته ممنون میشم 🥰

تصویر
۵ پاسخ

اینارو اگه ب داروخانه هم بدی برات میخونن

اسید فولیک و ویتامین دی ۱۰۰۰ هر کدوم ۳۰ تا
آزمایشات قند و چربی و تیروئید و ادرار و .. کلا چکاپ بارداری هست

بالایی آزمایش خون قند ادرار تیرویید و چیزای دیگس

بالاییش هم آزمایش چکاپ هست

ویتامین دی و اسیدفولیک

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی