خانوما بهترین زمان سونو وزن کی هست

۱۰ پاسخ

۲۸ الی ۳۲ باید بری و ۳۰ هفته بهترین زمانه

من 31رفتم

من ی سونو توی 28 هفته رفتم ی دونم تو 34 هفته

من همین ۳۰ هفته رفتم یکم کم نشون داد وزنشو دکتر گفت دو هفته دیگه دوباره برو نشستم تغذیه مو خوب کردم دوباره رفتم خوب بود همه چیش

۳۰ ، ۳۱ برو
یدونه ام تو ۳۶ ، ۳۷ باید بری

منم نرفتم هنوز 🥲

الان برومنم تواین هفته رفتم

هفته۳۴

بنظر من 34_35برو
من 29هفته 3روز رفتم

برو الان دیگه

سوال های مرتبط

مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان جوجو🎀🐣 مامان جوجو🎀🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری