خانمایی که بارداری پوچ. داشتین بتاتون دوبرابر میشد؟

۵ پاسخ

آره من تو ۵ هفته و ۴ روز لکه بینی داشتم رفتم بتا دادم از ۱۲۰ اومده بود ۳۶ و بعدش افتادم رو خونریزی و در آخر سقط شد ۱۹ روز ازش میگذره 😔😔

نه میاد پایین یا ثابت میمونه بعدش پریود میشی

اره بیشتراز دوبرابر حتی اما هفته ۶موند دیگه رشدنکرد

اولاش اره من هفته پنجم دوبار ازمایش دادم همی طبیعی بود از هفته بعدیش دیگ رشد نکرده بود

من نداشتم ولی میگن میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️♥️♥️setare مامان ♥️♥️♥️♥️setare ۶ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری