سلام خانوما پسرم ۶ ماه ۱۰ روزه اشه بهش اب هویج بدم

۳ پاسخ

سلام عزیزم زیرتاپیک یکی ازخانوما دیدم گفتی داروگیاهی میشناسی باردارشدی من خاهرم باردارنمیشه لطف میکنی شمارشوبهم بدی ممنونتم

فکر نمیکنم آب هویج بد باشه وقتی تو غذا و پوره میدیم میخورن آب هویج که دیگه اشکالی نداره فقط زیر دوسال بستنی نده

آره بده چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان رضا عشق مامان مامان رضا عشق مامان ۱۳ ماهگی