برای سوختگی چی خوبه پسرم داغون شده

۷ پاسخ

روغن نباتی بزن

فقط و فقط پماد کالاندولاعالیه

فقط زینک اکسید مخصوص سوختگی پای نوزادان بگیر . عالیه

پماد سودوکرم عاالیه.یکم گرونه ولی حجمش زیاده و فقط مواقع سوختگی بزن فرداش خوب شده

عزیز از عطاری سُندُر بگیر بپاش رو پاش.اب رواتیشه

پماد مینو
و وازلین ایروکس

پماد ویتامین آد خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا ۹ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی