منم دو ساله اقدامم و جوابی نگرفتم💔
من ۱روز عقب افتادم هیچ دارویی هم استفاده نکردم علائم هم دارم
رها کن☺️
صبور باش من بعد از یک سال نیم شدم
نگران نباش خیلیا بعد یسال تستشون مثبت میشه هروقت خدا بخاد من که بهش رسیدم
همسرت ازمایش داده؟
استرس رو کنار بزاری و سبک زندگیتو تغییر بدی و گرمیجات بخوری هم خودت هم همسرت باردار میشی
در صورتی که هیچکدومتون مشکلی نداشته باشید
خیلی از این باید بیشتر قوی باشی عشقم انگیزشی گوش بده حالت و خوب کن باورزش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.