دوستان دخترم شیر نمیخوره علت چیه؟ شیر خودمو میدم

۵ پاسخ

شاید گلودرده

معمولاً تو این سن اشتهاشون خیلی کم میشه دختر منم بیشتر از سه لقمه غذا نمیخوره

شاید داره دندون درمیاره بچه منم اینجور بود کاملا بی اشتها

از دندون هاش نیست

مال من اصلا غذا نمیخوره اصلا

سوال های مرتبط

مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی