۴ پاسخ

اگ اون مال هدان میگی من مغازش رفتم اصلا کاراش مخصوصا لباساش اصلا کیفیت نداره فقط ب درد خورده ریز بچه مثل جوراب و خشک کن و اینا میخوره ک بخری ازش

گرفتم خوب بود

منم واترمت گرفتم

اره من
جنساش به نسبت قیمتاش خوبع

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دردونه ها مامان دردونه ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت‌فرنگی‌🍓 مامان توت‌فرنگی‌🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وپنجم بارداری