۱۶ پاسخ

عالیه گلم
شما این مدت چی میخوردید برا وزن جنین برای من یخورده کم بود

۳۲هفته و چند روز گلم ؟

اتفاقاً برا منم همین قدر بود وعالیه ونه لاغره نه چاقه

خیلی خوبه که چیا خوردی برا وزن گیری
برامن ۲۷هفته رفتم کم بود

مال منم این هفتم 245۰بود گفتن خوبه

۳۲ هفته برا من یکو نهصد بود

آره والا دکتر بهم گفت زیاده بچت درشته آب دور جنینت زیاده 🤷‍♀️

سلام خانما بعد سونو وزن هفته ۳۲بازم سونو هست باید بریم؟؟

۱۷۰۰بود۳۲هفته

عالیه

عالیه عزیزم قبل این هم رفته بودین؟

بله خوبه

عالی برای من ۲ کیلو بود

عالیه باید من ۱۸۴۰ گرم بود

خبلی خوبه
34هفته و2روز مال من2/5 بود دکتر گف عالیع

عالیه

سوال های مرتبط

مامان حسین و حسنا❤️ مامان حسین و حسنا❤️ ۴ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی