۶ پاسخ

بله دارم

منم دارم هر از گاهی

بعد شماها هم دور ناف تون کشیدگی داره؟

از الان تا ماه اخر باید داشته باشیم....من دیسک گردن هم دارم بد فشار میاره

منک ا الان دارم

منم دارم اره .

سوال های مرتبط

مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان h.mns مامان h.mns هفته سی‌وپنجم بارداری