سلام
عزیزم همچنان پریود نشدی؟!
دارویی چیزی خورده بودی این ماه
از ۵ روز تاخیر تا ۳۰ روز تاخیر هم بتا هم بیبی چکم منفی بود .امروز ک ۴۰ روز تاخیر داشتم و دکتر گفت علتش کیسته .بیبی زدم مثبت و بتا بالای ۵۰۰۰ شد .شماهم بعد چند روز دوباره چک کنین ان شالله که خیره🥰
اوکی حتما میرم انجام میدم
شاید تنبلی تخمدان داری عزیزم چون منم همین مشکل رو قبلا داشتم
عفونت، تنبلی تخمدان
اولین بی بیچکی که زدین اگه سابقه تاخیر ندارین و دارو نخوردین ازمایش بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.