۷ پاسخ

سلام
عزیزم همچنان پریود نشدی؟!

دارویی چیزی خورده بودی این ماه

از ۵ روز تاخیر تا ۳۰ روز تاخیر هم بتا هم بیبی چکم منفی بود .امروز ک ۴۰ روز تاخیر داشتم و دکتر گفت علتش کیسته .بیبی زدم مثبت و بتا بالای ۵۰۰۰ شد .شماهم بعد چند روز دوباره چک کنین ان شالله که خیره🥰

اوکی حتما میرم انجام میدم

شاید تنبلی تخمدان داری عزیزم چون منم همین مشکل رو قبلا داشتم

عفونت، تنبلی تخمدان

اولین بی بیچکی که زدین اگه سابقه تاخیر ندارین و دارو نخوردین ازمایش بدین

سوال های مرتبط

زهرا زهرا قصد بارداری
مامانی منتظرتم مامانی منتظرتم قصد بارداری