۴ پاسخ

تو غذاش بریز

من تو سوپش رنده کردم

من درحدتست دادم بچه ام دوست داشت پوره اش کن بده بخوره فقط شب نده نفخ شکم میاره شلغم روزبده

بپز بده ابپز شده شو.میتونی تو غذاهاش در کنار سیب زمینی که اضافه میکنی شلغم هم بریزی خیلی خوبه برا سرماخوردگی

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان Sobhan👶🐥🐾 مامان Sobhan👶🐥🐾 ۱۶ ماهگی
مامان زیباروی من مامان زیباروی من ۱ سالگی