مامانا پای پسرم اینجوری شده ، کسی تجربه ای داره؟

تصویر
۳ پاسخ

دکتر ببر گلم سر خود چیزی نزن تب ندارع؟

فکر کنم اگزماست. من صورت پسرم اینجوری شد دکتر گفت اگزماست

حساسیت ندار ب چیزی

سوال های مرتبط

مامان نیهاد😘نویان مامان نیهاد😘نویان ۱۶ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱ سالگی