اینم ساک نی نی ما

تصویر
۱۲ پاسخ

انشالله

حتما دوتا دست لباس بردار.خرما ونبات واسه خودت هم بردار دستکش لازم نیست. یه دونه آن یکاد کوچولو هم بگیر بیمارستان بزن سر شونه هاش

انشالله صحیح سالم میری بغلش میکنی و برمیگردی

اوکی دعا کنید برام خانوما زایمان اولم خیلی سخت بود ۲شب درد کشیدم بچه بادستگاه بیرون کردن این یکی ایجوری نباشه

اگه کیف خودتم جم کردی عکس بده برا خودم نمیدونم چی بردارم🥲

دو دست لباس بزار فقط،با مای بی بی و زیر انداز،کلاه و دستکش،من ک همینا فقط نیاز شد،شیشه هم نمیزارن استفاده کنی ولی میخای بزاری بزار

ممنون دوستان دختره اهان چیا بزارم داخل کیف لباس هارو هم کمتر کنم

انشالله به سلامتی و تندرستی زایمان کنی

به سلامتی عزیزم فقط اون روغن و پودر اینا نیاز نمیشه الکی نزار

دختر یا پسر😅هم صورتی گذاشتی هم آبی اخه

حوله هم باید بزاریم واسه نی نی ؟

اینهمه وسیله لازم نیس.

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم ۸ ماهگی
مامان 😍😍آرام 😍😍 مامان 😍😍آرام 😍😍 ۴ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱ ماهگی
مامان یزدان و اورهان




😍 مامان یزدان و اورهان 😍 ۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۰ ماهگی