۳ پاسخ

من شیاف استفاده نکردم
دستشویی هم فکر کنم روزی یه بار میرفتم

یکبار اونم همونجا داخل بیمارستان
سعی میکردم دستشویی نرم بخاطر بخیه هام 😬
هر بار که درد داشتم ساعتش مهم نبود یکی میزاشتم

هر ۴ تا ۶ ساعت شیاف بزار

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد