۱۰ پاسخ

من امیر عباس میزارم 🥹🧿

من پسرمو میذارم پاشا
البته مادرشوهرم فرمودن بچه اول من انتخاب میکنم احمد🤣

اهورا آراد

من هیرمان فعلا انتخاب کردم

کارن،ویهان،

دیاکو من اگ پسر دار شدم اینو میزارم

اگه چیز خوبی گیرت اومد ب منم بگو

خودم موندم
فعلا دیار و دایان
مانیار و باور

من ۳ماهه بودم همسرم در اثر مشکل قلبی فوت شد
و اسم همسرمو رو بچه می‌زارم

من اسم پسرمو میزارم بنیامین🩵👦🏼

سوال های مرتبط

مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سروش مامان سروش روزهای ابتدایی تولد
مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی
مامان شاه پسر🩵 مامان شاه پسر🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی